städat + pyssel

efter 5 lediga dagar från skolan känns riktigt skönt och jag känner mig riktigt utvilad! :D
så det sista jag gjorde på ledigheten var att städa min garderob som såg ut som f*n låg kläder på golvet och en meter upp från golvet haha! men nu är allt i orning och fint "igen" det kommer bli lika stökigt om bara några dagar igen men ska verkligen försöka att ha de fiiint!
efter städningen blev jag så trött så jag tog ett varmt bad och tog ansiktsmask. så nu är jag redo för skolan imorgon.
här bjuder jag på en väldigt smikrande bil hehe.
bytt piercing idag också BTW! en vecka för tidigt men vaaad gör dee??
istället för att ha en som är 20mm så har jag en som är 14mm. och det känns gött för då slipper jag tugga på piercingen när jag äter haha! dock tog jag en med diamant och den skavar så får köpa en i morgon ocksåååå!
men nu ska jag sova klockan är snart halv 1 och jag ska upp om 6 timmar. så nu ska jag SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0