piercing!

ja som jag inte sagt ännu så har jag ju piercat tungan! det var i lördags så det var inte så länge sen, men tungan änns bra nu så byter nog stav en vecka innan, nu kan jag i alla fall säga R och S utan att läspa haha! och tungan var som en boll i munnen , och det hjälpe ju inte att jag åt kebab första dagen jag piercade mig haha!
ibörjan var det inte meningen att jag skulle bli piercad, det vara blev lixom haha.
jag åkte till arvika marten med mamma och syster så ser jag TATTO (studion) min första tanke var, JAG VILL PIERCA MIG! men vart?! då kom jag på tungan för det är snygggggt!!! skit snuggt verkligen!
och så fick det bli :D

samma dag som de gjordes, därför den ser tjock ut :D

Kommentarer
Postat av: kriss kusin

de känndes väll iaf??

2011-10-07 @ 19:10:58
URL: http://shettisgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0