Middag!

sitter inne i majas rum nu och pratar lite, gubbarna och tanterna där ute är så tråkiga så vi måste smyga i väg lite då och då ;) maten var jättegod verkligen. till förrätt blev det en soppa, varmrätt kött / kyckling ris och sås, sen till efterrätt blev det maräng med hallon och grädde! det var riktigt gott så nu är jag så mätt så jag knappt kan stå upp och känns som jag rullar iväl snart! men på måndag börjar nyttigheterna!!!! fick trots allt reda på att jag ska till thailand i 2 veckor i januari så man måste ju nästan banta hehe nej inte riktigt men minska ner lite på godheterna så man får en nice boddy igen! men nu måste jag gå och vara lite social med maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0