helgen

lägger upp bilder som sammanfattar min helg!
amanda kom hem till mig på fredagen så hade vi de sååå roligt bara vi haha! ja allt vi gjorde <3 det var en riktigt slapp dag! sen som hon hos mig eller ja sov och sov :) 


på lördagenåkte till mammas kille dit det var folk bjudet, så vi åt tre rätters middag och hade det allmänt trevligt!
sen på kvällen skulle jag möta amanda och träffa lite folk, men blev så trött så somnade där och sov hela natten.


och söndag på farsdag åkte vi till pappa som sagt, firade honom sen åkte jag hem till mamma igen. här blev jag ensam för mamma är hos killen och syster hos killen. det var rätt härligt at vara ensam, och att kunna plugga i fred till provet som är imorgon.


kortfattat så har denna alltså denna helgen varit riktigt lugn och skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0