vad finns det att göra?

ja . vad finns det att göra när man är sjuk? det är så tråkigt herregud haha!
de enda jag har gjort är idag (och dom andra dagarna jag har varit sjuk) är att lussna på musik eller att kolla på film,
ska försöka ta mig ut på en lite promenad sen så jag får lite friskluft , tror jag blir mycket slöare med den medicinen jag äter, men den hjälper i alla fall bra mot halsen (Y)
så nu ska jag kolla på en film till, sen ska jag dra mig upp ur sängen och gå ut och gå, hoppas mamma förljer med bara! tråkigt att gå själv.
vet inte riktigt vilken film jag laddade ner beauty shop någon som har sett den? bra eller dålig? de ser jag snart i alla fall haha byeee =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0