PLUGG eller inte?

sitter hemma och tänkte vara duktig för en gångs skull att plugga på provet som jag har imorgon, kan verkligen ingenting eftersom jag varit sjuk så mycket.
det är i NO också, inte mitt starkaste ämne kanske...men vad händer när jag tänker ta fram böckerna och skulle plugga? jo jag märker att jag aldrig tog med böckerna från skolan smart felicia SMART! känner på mig att det kommer bli ett MVG+ som betyg denna gången..eller inte haha!
så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra istället, kanske ringer hojin som också ska göra det imorgon så får hon läsa i boken genom telefon istället (Y)
är ensam hemma också och det är ju jättttte roligt, mamma är hos pål och amelie är hos pappa (?)
så nu får jag ladda ner en film att kolla på eller något annat tråkigt , byyyyye :)
så har ni ännu en söt bild på mig och mammsen hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0