kom precis hem!

har precis kommit hem, eller ja för 40 minuter sen i alla fall.
jag och hojin har varit ute och tagit en liten cykeltur :D vi cyklade från mig ända till gruvlyckan ;)
köpte lite smått o gott och satte oss på en kulle och tog en liten picknick, hennes syster var också med en liten stund, sen gick tiden så snabbt så jag var tvungen att cykla hem igen så att jag tar mig upp till skolan i morgon!
då jag hoppas att jag inte behöver göra matte nationella provet som jag missade (!!!!) hoppas jag får göra det någon dag under veckan i stället anars kommer det nog inte gå super hehe :)
har inga ilder från dagen så ni får några bilder som jag och mamma tog innan vi åkte till kompisarna och åt mat igår.



haha söta bilder ;)
love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0