jobb introduktion imorgon!

hejhej, idag fick jag reda på att jag ska på jobb introduktion imorgon (Y) känns väldigt bra!
har ingen skola imorgon heller, eller jo jag har en lektion skulla då ha slutat 09:05 och eftersom jag fortfarande känner mig hängig och har jätte ont i huvudet tyckte jag att det känns bästa om jag stannar hemma från skolan imorgon så att jag orkar med jobb introduktionen :)
det är ett försäljnings jobb, inte det bästa kanske, men det finns ju inget annat så får ta det som finns nu ibörjan!
detta är alltså inget sommarjobb utan kvällsjobb :)
om jag skulle sommarjobba skulle jag fått jobba på dagis/ålderdoms hem/ränsa ogräs mm , och det känner jag att jag aldrig skulle orka med, och eftersom jag är född i början av året så kommer inte jag få något barnbidrag...
så nu får vi se hur det bli i morgon och hoppas på att jag får jobbet!

hade även tänkt att jag skulle sola imorgon när det inte är någon skola o allt, men då visar det sig att det ska regna lite sol men mulet :(
kanske åker till solariet och bättrar på brännan i så fall de får vi se imorgon. puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: danaaa'

sv; du hittar dom här: http://viewitem.eim.ebay.se/Nail-Art-60-Colour-Striper-Pen-Polish-Brushes-Wholesale/150509646422/item

men skynda dig, det finns bara 77 kvar haha! ;)

2011-05-13 @ 12:59:06
URL: http://danaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0