hemma från en liten promenad!

kom hem från en promenad med Amelie,Elin och en kompis till dom.
vi gick förbli Alégrillen och köpte mat, eller inte jag men dom :) själv köpte jag en glass!
kan knappt äta något eftersom det känns som om jag har två ballonger till halsmandlar just precis nu! :(
ont som bara deeen!
får fortsätta med halstabletter i stälelt så går det nog över snart..
nu vet jag inte vad jag ska göra, får ladda hem en film/ serie som jag kan fördriva tiden med.
kan ju inte sova på nätterna vet inte varför men blir verkligen inte trött vilken tid jag än går upp...sover runt 2-3 timmar varje natt..mänmän nu är det som det är.
har ni något förslag på film/serie som jag skulle kunna kolla på?
skulle vara bra, för jag kommer inte på en enda film jag skulle kunna se. så förslaaaag tack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0