02:40

har kollat på film nästan hela dagen idag, förjar bli rätt uttråkande, nu är klockan över halv tre och jag är suuuper pigg. fast väldigt ont i huvudet, och jag kommer inte kunna somna, det finns ingen roligt inne på msn eller något heller.
-
satt och kollade på film förut också (skräckfilm) och jag hade inte fragit för gardinen, och helt plötsligt knackar det på fönstret, trodde att jag skulle bli mördad där ett tag hehe ;)) nej men det var LÄSKIGT!
men går ut och kollar vem det var, så var det bara grannen som hade glömt koden in till lägenheten HAHA! hur lyckas man? han har bott här i över 2 år och det har varit samma kod hela tiden så glömmer han den haha, tur för han att vi var vakna då! :D

så nu ska jag fortsätta med mitt, så hörs vi imorgon puss :*

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack vad gulligt skrivet :D

2011-05-06 @ 14:51:37
URL: http://johannalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0