Rossö dag 7.

ja nu har jag varit här i en hel vecka. vilket känns som 3 veckor! men det är fortfarande jätte härligt här men klart att jag har lite hemlängtan!
och jag vet att nu när jag är här på rossö är inte min blogg så bra eftersoom jag gör nästan samma saker varje dag.
sola-badar-kollar film- MM...
men nu är det som det är! :D och jag ska berätta lite om min dag så ag kan kolla tillbaka senare och kolla vad jag gjorde och så, och idag har vaknade jag runt 11:00 tiden då Lena kom in och väckte mig och sa att det var fint väder ute. blev helt plötsligt pigg och gick direkt ner till stranden. trots att det var dis sol så fick jag lite mer färg!
badade med Linn också, vi snorklade !
trodde inte att det fanns så många krabbor där man badade som det gjorde, det var krabbor överallt och dom var inte alls rädda för människor, man kunnde trampa på dom utan att dom blev ett dugg rädda! såå vi får väll se om jag kommer ta mig i vattnet igen, det är inte så att jag är rädd för krabbor men dom är så äckliga !
det var inte heller speciellt små krabbor.. sov i solen en stund också så var på stranden solade/badade i ca 3 timmar.
sen gick vi ut och gick lite var som hellst. och som vanligt varannan dag så sprang jag idag. och nu på kvällen har vi varit ute och kollat på solnedgången + fotat lite :)
-
men nu ska jag sova, eller åtminstone lägga mig, för nu ligger Selam (katten) här hos mig och vill gosa!



Kommentarer
Postat av: sessie

sv: jag köpte det :D

2011-06-29 @ 15:34:12
URL: http://sessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0