Rossö dag 6.

nu när jag skrev att det var dag 6 känns det inte riktigt rätt. det känns som att jag har varit här minst 2 veckor, kan inte stämma med att det bara är dag 6 ?? får kolla pp de imorgon haha.
men nu till annat, idag som sagt har det regnat massor, men framåt kvällen tittade solen fram!
när vi gick ner till hamnen för att möta Lena och Julia var det jätte sorligt och fint väder ute. hoppas att det bli bra väder i morgon hihi! :D eftersom vi lovat Julia och Lena att vara i hamnen i tid, ja det blev lite svårt eftersom jag inte är den bästa på att passa tider. så när det var 5 minuter kvar att dom skulle komma, så fick jag lite smått panik och tog skrindan och ropade på Linn att hon skulle komma så körde jag henne till hamnen i skrindan och jag SPRANG haha!
bilarna tutade på oss och skrattade haha! men han nästan i tid i alla fall!
sen när vi kom hem satte vi oss vid bordet och bara pratade, sen blev det något med linn jag vet inte vad, så skrattade hur mycket som helst! kommer ha träningsvärk i magen i morgon, som det känns nu i alla fall!!!! :')
filmade henne men får dock inte lägga upp det, synd de för annars skulle det ha blivit ett gott skratt!
sen fick jag och linn för oss att det skulle vara skönt med ett dopp i havet och så blev de, sen har jag säkert glömt en massa vi gjort i dag för det känns som att denna dagen har varit sååå lång, kanske kan bero på att jag vaknade klockan 6?
-
ojoj vilket långt inlägg det blev nu, vilket ingen kommer orka med, så nu ska ag sluta berätta om allt, och sätter på en bra skräck film i stället! puss! ♥


julia hade roligt och målade figurer på alla sina vindruvor haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0