Rossö dag 4 och 5.

Eftrsom jag inte uppdaterade så mycket igår så tänkte jag skriva ner lite om vad jag har gjort både i dag och igår.
igår började det med att vi gick ner och solade (som sagt) sen efter de gjorde vi faktiskt inte så mycket mer, bara tog det lungt och sen fram mot kvällen satte vi oss på berget och kollade på solnedgången!
vilket vi ska strax också :)
men idag har varit nere vid hamnen där det var en stor folksamling och kollade på några ungdomar som sjöng estlensk opera typ, jätte dåligt var det i alla fall haha! sen solade vi en heeel del innan vi gick längst ut på Rossö udde :) sen var vi där ett tag tog bilder, fikade och solade. sen gick vi hem och nu sitter jag här och ska snart gå ner och sätta mig vid berget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0