Rossö dag 3.

Ny tränad och ny duschad och mat ute vid stranden kan det bli bättre? nej jag tror inte de, så nu ska jag gå ut och äta sen ska jag fiska krabbor, men idag har jag i alla fall gjort ganska mycket faktiskt gick upp runt klockan 11 och då satt Lena Linn och Julia utanför husvagnen med framdukad frukost.
vi satt där en stund och bara myste. efter ett tag gick vi ner och badade som ni ser i förra inlägget :)
första gången för i år jag badade i havet, mycket härligare att bada i havet än att bada i en sjö. dock lite kallare i havet..men man blev van tillslut (; efter badat gick vi till rossöhamn där vi satt på bryggan en stund och kollade ut för havet! hur fint som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0