Rossö dag 2.

idag var det en riktig utvilardag för mig! drooog mig länge i sängen, riktigt härligt.
sen blev det frukost och satt lite vid datorn, sen var jag och Julia riktigt duktiga så vi städade och diskade ;)
och runt 17:30 tiden gick jag ut första gången för dagen, då vi gick ner till Rossöhamn och köpte jordgubbar.
så satt vi på den nya bryggan där. sen så kom Linn och Lena dit!
vi gick hem, eller ja jag gick halva och cyklade på en punkterad cykel,, det lät som att en lastbil kom och körde kan man säga haha!
sen när vi kom hem gick vi ner och fiskade krabbor och fotade som ni kan se i förra inlägget. och sen när vi kom hem från de så åt vi riktigt goda hamburgare som Lena hade gort! det var min dag för idag :) och bilderna hamnade aldrig på datorn idag så dom kommer imorgon istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0