Glad midsommar!

jag kom upp som jag skulle även fast jag la mig klockan 03:00. gick upp 08:30 bara för att gå ner till hamnen.
och nu kan jag inte somna om, så har suttit och spelat spel och lite annat med Linn : )
väntar på att Julia ska jobba klart också så får vi se vad vi ska göra, det är midsommar idag också vilket man inte skulle kunna tro eftersom det åskar och regnar för fullt! och det ska kallas sommar?
sitter i alla fall i min jumpsuit och myser i husvagnen. helst just nu skulle jag vilja ligga på stranden och bada.
och idag skulle vi ha grillat vid stranden men vet inte hur det blir med de, vi får se vad vädret tillåter!
hoppas på att det blir ett litet uppehåll och att solen tittar fram! :D

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0