Strömstad - Sandefjord

hejsaaaaan! inte uppdaterat något för har inte haft något roligt eller speciellt att säga har gjort det vanliga man gör är på campingen
och nu har jag varit här i 3 veckor!!! kan faktiskt inte förstå att jag har varit här så länge, det känns inte så på ett sätt eftersom det är så härligt här, men på ett annat sätt känns det eftersom jag saknar mina vänner så dunder mycket ♥ ! men imorgon kommer mamma så hon sover här en natt och på onsdag åker vi hem.
längtar hem verkligen haha,
men idag har vi gjort något roligt vi har åkt färja i 5 timmar, när vi var ute på tipspromenad vann lena en biljett för 5 st till stömstad - sandesjord. så dit åkte vi idag det var jätte härligt att ligga läängst fram på båten och sola!
vi åt på resturangen där och gick och kollade i taxfree butikerna samt spelade några spel.
först åkte vi till sandefjord (Norge) och vär där en liten stund sen tog vi färjan tillbaka. det vaaar i taxfree´n jag köppte hörlurarna + en pressent till min ksa syster bara för att jag älskar henne :D + massa godis.
när vi var lite övertrötta skrattade vi också väldigt mycket åt meningen
" få ballen i hullet på så få slag som mullit" haha meningen är på norska så det kan bli lite fel ibland!
men dagen har varigt jätte härlig en dag på havet men en stor sol över oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0