Rossö dag 11.

skrev ingenting om dag 9-10 eftersom det inte hände något speciellt och roligt,
så nu hoppar vi direkt till dag 11 då det har hänt liiite mer än att bara vara på campingen hela dagarna.
när jag vaknade hade jag 3 katter runt omkring mej! en "mellan" benen och en på vardera sida lite trångt i en husvagn med 3 katter men det kan fungera i några nätter till kan vi hoppas på i alla fall ;)
bara det att man blir väckt ungefär 50 gånger per natt för att selma fräser, bosco leker men vattnet så att han är helt blöt och sprätter på oss andra, medans belzi väcker varenda en för att han är så kelig och vill att någon ska kela men honom.
idag har vi i alla fall sova lite, men vaknade tidigt. då gjorde vi oss iordning och väntade på att Julia skulle komma tillbaka från jobbet så skulle vi åka till Nordby, och på Nordby köpte jag en skickad tröjja, ett linne, två ringar och en navel piercing så bilde rpå de kommer imorgon och det finns även en JÄTTE stor godis "utik# den är som en ica affär fast bara med godis, haha! vi kan väl säga att det var där inne vi var längst :')
efter ett tag blev vi trötta och hungriga så vi åkte in till Strömstad och åt på resturang. världens godaste mat på PRÅMEN!!! vi åt ju på resturang igår också men det var ingen god mat så vi var tvungen att ta igen oss lite! :D
men nu orkar jag inte skriva mer!
bilder från alla/när som hellst och vart som hellst!:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0