back on track

&yes nu är jag tillbaka!
jag har inte kunnat blogga på grund av att jag inte haft något internet när jag varit i falkenberg och jobbat. och jag ville inte gör en massa mobilbloggningar för det är bara tråkigt och ointressant enligt mig :D

men medans jag har varit borta har jag varit på kusten i 2 dagar till då jag var där med mamma hennes kille och hans barn.
det var mysigt och roligt men kunde inte vara där mer än i 2 dagar eftersom jag skulle till Falkenberg och jobba! precis jag jobbade! jag hjälpte till att göra mat och så på spelmansstämman som var där, det var ganska roligt man träffade mycket folk men ändå så var det stressande, det är min kusins pappa som äger de stället jag jobbade på. det är som ett hotell men inte riktigt ändå. så jag har fått världens godaste mat varje dag jag varit där så nu borde jag inte äta på några månader igen haha.... men det var inte intressantare än så.
så nu ska jag ta en bit av min cheesecake jag har gjort i dag! MUMMMMA!

bilderna från Falkenberg kommer någon gång men vet inte när, min kusin som fortfarande är kvar där har ingenstans att lägga in bilderna så vi får se när det blir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0