tjenixxxen!

ligger i sängen nu och lyssnar på musik i min ensamhet! mamma är hos killen och jag var så trött så orkade inte göra något annat idag än att bara vara hemma. + grilla så har i alla fall varit utanför dörren en liten stund ;)
men nu är jag jätte pigg för att jag drack en massa energi drycker som jag inte borde, för nu sitter jag och sjunger högt för mig själv och vet inte vad jag ska göra, kanske rensa och plocka lite bland kläderna inför flytten?..nää låter jobbigt lägger mig och kollar på en film istället!
bloggar mer sen om jag har tråkigt ;) pusssssssssaR
söt bild AH mycket söt

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tar du bara cam bilder? :)

2011-08-07 @ 02:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0